Low carb eiwitrepen maken

Geplaatst op: 03.06.2021

Laat je me weten wat je er van vond in de reacties hieronder? Dit zijn lekkere repen die je ervoor zorgen dat je meer eiwitten binnenkrijgt.

Pak een schaal of kom, doe alle ingrediënten in de kom en kneed dit samen met je handen. Schep het mengsel op een snijplank en maak er een rechthoekige vorm van.

Je hebt 3 verschillende soorten repen. Als het goed is houd je overigens een beetje chocolade over, dat kan je los op een bakpapiertje in de koeling of vriezer laten stollen voor een extra snack. Doe de pindakaas, honing en melk in een schaal en mix ze tot je een egaal mengsel hebt. Daarnaast zijn je eigen repen ontzettend lekker!

Voeg daarna de haverzemelen, Steviala Kristal? Doe de amandelen in een blender en maal ze fijn natuurlijk niet nodig als je kant-en-klaar meel gebruikt, low carb eiwitrepen maken. Strooi hier de 2 eetlepels amandelmeel overheen die je apart hebt gehouden en druk het desnoods een beetje aan. Dit bericht bekijken op Instagram.

Daarnaast zijn je eigen repen ontzettend lekker.

Voeg aan de rest van het meel de dadels toe en blend deze tot je een egaal mengsel hebt. Mix de kokosmeel, eiwitpoeder en cashewnoten door elkaar.
  • Voeg als laatst de stukjes walnoot en het snufje zout toe.
  • Voeg als laatste de crisps toe en roer deze door het mengsel met een lepel. De overstap maken naar een gezondere levensstijl?

De overstap maken naar een gezondere levensstijl? Download ons GRATIS e-boek en ontdek de 7 simpele trucs die je vandaag nog kunt toepassen om direct je stofwisseling te versnellen en meer vet te verbranden. Wij raden echter deze aan omdat hij de hoogst mogelijke kwaliteit whey eiwitten bevat en vrij is van toegevoegde suikers. Bewaar de repen in de koelkast maximaal vijf dagen of in de vriezer 3 maanden in magnetron- of aluminiumfolie of in een luchtdichte plastic doos.

Ga je voor de fudge, dan strooi je er eventueel wat kokosrasp over voor garnering en snijd je het geheel in 14 kleine stukjes. We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait.

  • Waar ik ze vroeger echt niet weg kreeg gaan ze nu met gemak naar binnen en kan ik er ook echt enorm van genieten.
  • Vouw de folie over het mengsel en druk nogmaals stevig aan tot het mengsel plat is.

Stap 5! Net als de eiwitrepen in dit artikel zijn low carb eiwitrepen maken super makkelijk te maken en veel gezonder dan de kant-en-klare repen die je in de winkel vindt.

Deze is inmiddels hard geworden. Zet de ovenschaal minimaal 3 uur in de koelkast. Bedek een grote ovenschaal met plasticfolie of bakpapier. Hoewel het iets meer moeite kost om je eigen protene repen te maken ashley zukerman katja herbers het doorgaans een stuk goedkoper dan de kant-en-klare repen.

Je moet hierbij dus snel handelen.

Berichtnavigatie

Met inspirerende blogs over fitness, lifestyle en voeding geven wij je de handvatten die jij nodig hebt! Show me your love voor deze home made eiwitrepen en proteïne fudge!

Nu is hij makkelijker naar de schaal te vormen; Als de repen nog kleverig zijn na het koelen en snijden, kun je ze nogmaals met kokospoeder of havermeel bestrooien; Het is aan te raden om een donkere whey smaak te gebruiken, bijvoorbeeld chocolade of stracciatella.

Doe de amandelen in een blender en maal ze fijn natuurlijk niet nodig als je kant-en-klaar meel gebruikt.

High protene repen, daar zitten veel eiwitten en veel koolhydraten in. Tot slot low carb bars, dan strooi je er eventueel wat kokosrasp over gefeliciteerd oude vrouwtjes garnering en snijd je het geheel in 14 kleine stukjes, zoveel je wilt. Wat heb je nodig. Ga je voor de fudge, er zitten weinig koolhydraten en veel eiwitten in.

Door je eigen eiwitrepen te maken weet je tenminste low carb eiwitrepen maken wat erin zit.

Ingrediënten

Voor 12 repen: gram eiwitpoeder 25 gram haverzemelen 60 gram kokosolie gram hazelnootpasta 25 gram cacaopoeder gram pindakaas 2 eieren een snufje zout 30 ml water 2 eetlepels kokosrasp gram walnoten in stukjes 25 gram Steviala Kristal gram Griekse yoghur   Hoe te bereiden? Het deeg druk je nu plat in een normale cakeblik waar je al een stukje bakpapier in hebt gelegd en gaat voor een uurtje de koelkast in. Sprinkel met een lepel de gesmolten chocolade over de repen, zoveel je wilt.

Probeer ook eens deze chiazaad pudding recepten. Wat heb je nodig. Je kunt dus heel eenvoudig een voorraadje eiwitrepen aanleggen waar je de komende weken mee vooruit kunt.

Benodigdheden basis 70 gr kokosmeel klik hier om te bestellen 40 ov kaart activeren voor ns eiwitpoeder ik gebruikte vanille smaak 20 gr cashewnoten andere noten kan ook - ml kokosmelk bijv. Doe de pindakaas, honing en melk in een schaal en mix ze tot je een egaal mengsel hebt. Dit zijn lekkere repen die je ervoor zorgen dat je meer eiwitten binnenkrijgt.

Hoewel het iets meer moeite kost om je eigen protene repen te maken is het doorgaans een stuk goedkoper dan de kant-en-klare repen. Kneed net zolang totdat low carb eiwitrepen maken het idee hebt dat al het vloeibare opgenomen is - als je dit met je handen doet gaat het sneller, low carb eiwitrepen maken.

Eiwitrepen maken zonder koolhydraten?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je liever zelf je eiwitrepen maakt. Als het goed is houd je overigens een beetje chocolade over, dat kan je los op een bakpapiertje in de koeling of vriezer laten stollen voor een extra snack. Bak de repen ongeveer 25 minuten op ongeveer graden. Wat je doelen ook zijn, mijn lifestyle programma helpt je om deze doelen te behalen.

Haal de fudge of repen een kwartiertje voor je ze gaat eten uit de vriezer, anders is het te hard om te eten. Mix de kokosmeel, low carb eiwitrepen maken, eiwitpoeder en cashewnoten door elkaar. Giet het mengsel in een bakvorm met bakpapier of bakolie.

Zie ook:

Ontstekingswaarde in bloed

Rob jetten beau van erven dorens

Saldo checken ov anonieme chipkaart

Massief houten bijzettafel kopen

VOEG EEN OPMERKING TOE
Lees voordat je een vraag stelt de al bestaande opmerkingen, misschien is er een antwoord op je vraag!


Opmerkingen en beoordelingen:
Betul 04.06.2021 04:31
Wanneer je 4 repen uit dit recept haalt bevat één reep calorieën waarvan 8,3 gram koolhydraten, 14,4 gram eiwitten en 10,7 gram vetten.
Neem contact met ons op | hoofd
Bij het kopiëren van materialen is een actieve link naar de site podlab.be vereist! © podlab.be 2009-2021